søndag 4. september 2011

Hei. Lenge sidan sist eg skreiv. PC ute av drift i fleire veker avgrensar aktivitetane mine på fleire måtar ;-) Min nye telefon med androidfunksjon tek meg med uti verda, men kunnskapane mine er ikkje komne langt nok ;-) Eg får ikkje til å legge inn bilder i bloggen frå den :-( Tenkte dokke skulle få sjå noko av det eg har gjort i helga, hermetisert plommer. Godt å ha noko søtt til kaffien utover året ;-) Bilde kjem seinare ! Eg kjem tilbake så snart eg kan ! Tusen takk for alle kjekke tilbakemeldingar både skriftlege og munnlege :-) Det varmar :-) Varm klem frå Anne-Mari

3 kommentarer:

  1. Ha ha, utforminga vart ikkje slik eg planla, men men, slik vært det når eg brukte mobilen ;-) Prøvde iallfall ...

    SvarSlett
  2. Berre tanken på å legge inn bilder frå mobil imponerer meg.Holder meg til pcèn eg.
    Eg har fortsatt min gamle telefon, ingen androidfunksjon eller tuch her....
    Tenker du fikser det snart :-)

    Takk for fine kommentarer på min blogg.
    Klem Gry

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Eg gledar meg til dataen din er på plass att :)

    Putene har eg kjøpt hos Bizarre..Desverre er dette nokre år sida.
    Slik som du gledar meg med fine ord da ♥
    Tusen takk!

    Ønskar deg ein strålande tysdag :)

    No er det jobb på meg!

    Klem ♥

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.