tirsdag 28. februar 2012

Vårteikn idag ☼

Rundt 10 varmegrader 
Fekk ånda til litt rydding utandørs

Oppdaga herlege teikn på at våren er nær
sjøl om sola kom for berre tre veker sidan

Snøklokkene (Galanthus nivalis) er dei trufaste

Visste du at plantesafta er giftig ?
Litt undervisning ;))
f.hj. - fjern evt. planterestar frå munnen
- gi litt å drikke
- kontakt Giftinformasjonen viss barnet har
spist store mengder

Krokus (Crocus)

Påskeliljeknupp (Narsissus) 

Primula
Denne blomstra heilt til desember
Har hatt berre to månader ferie :)

Gler meg til nye fine dagar ♥

Tuusen takk for alle fine kommentarane
på innlegga mine ♥
Dokke er berre supre !!

God vårveke til alle ☼

Klem frå Anne-Mari


6 kommentarer:

  1. Å så langt våren har kommet hos deg!
    Herlige bilder!
    Godnattklem fra Inger

    SvarSlett
  2. Å - kor eg gleda meg til våren og hagearbeid!

    Klem og god natt :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig den er, følelsen og gleden over å oppdage de første vårtegnene. Og så er hele kroppen forventningsfull over en nydelig vår og sommer og alt hat vi foran oss.......

    SvarSlett
  4. Takk for et flott vårlig innlegg! :-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for gratulasjon ang. bryllupsdag. I dagens samfunn står det stor respekt av 41 år bryllupsdag, helt fantastisk. Ang. alder så er det ikke noe å bry seg om, for her i bloggeverden eksisterer ikke aldersbegrep......

    SvarSlett
  6. Vakre våren!
    Den har kommet hit også. Jeg har kost meg hele uka. Frukttrærne i hagen er klippet,og jeg gleder meg sånn over alt!
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.