fredag 8. juni 2012

Frodig i Tuå

Nydeleg sommarver

Fekk lyst til å vise fram litt av det som veks og 
blomstrar i hagen.

 Raud azalea som blomstrar tidleg.
Den er svært gamal og har vore flytta fleire gongar.
Som oftast tek regnet den før avblomstring.
I år har den stått lenge:)

Pinseliljer
Narcissus poeticus
Vakre, lignar på porselen ♥

Eldkvede - Japansk kvede
Det kan lagast gele av frukta som kjem
etter avblomstring.
Eg har ikkje prøvd det.

Blodbøken er vakker. 

Takk for hageturen ein fin fredagskveld.

God helg !

helsing Anne-Mari 

Ps. Hmm, mykje rart som skjer, innlegget frå 4. juni har fått 
ny dato og komt til toppen....??
Og no er det PC en eg har brukt...

 

3 kommentarer:

  1. Hmm, fekk heimlengsel:-) eldsten.

    SvarSlett
  2. Jeg har maken til din røde azalea, men har ikke visst hva den het...vi har jo "arvet" hage. Det er så mye fint i hagene nå, jeg skal ut i min i morgen hvis været holder :)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Det er så fint å se blomster som spretter frem over alt:)
    Vi har mange rhododendron i hagen, i mange forskjellige farger. Det er et syn når alle blomstrer samtidig:)

    Ha ei fin helg,
    klem Hanne:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.