søndag 8. juli 2012

Rabarbrasyltetøy med fiken

Svigerforeldra min som eg har fortalt om før
Her og Her
har i alle år laga Rabarbrasyltetøy på sin eigen måte.
Når helsa deira sviktar syns eg det er viktig at me
i neste generasjon fører tradisjonen vidare.
 Oppskrifta var ikkje nedskriven så her var 
hugsen deira god å ha.

Eg gløymde å ta bilder undevegs...
Resultatet ser slik ut

Oppskrifta.
2 kg rabarbra i bitar (eg tok av ytste laget)
2 kg sukker over bitane,
ca. 12-15 tørka fiken i små bitar opp i blandinga.
dette skal stå til sukkeret er oppløyst, gjerne over natta.
Koke lenge...til sylta blir brunaktig på farge.
1 pk Certo syltepulver, måtte bruke litt ekstra sukker (ca 1 dl)
 (les framgongsmåte på posen) 



Dette blir ei haldbar sylte som smakar 
fortreffeleg ! 

 

6 kommentarer:

  1. Mmm, deilig:-)
    -eldsten

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Dette så godt ut;) Her er siste rabarbraen skåret og puttet i fryseren. Hva det blir av den når høststormene kommer, og du skal bruke den nydelige kjolen din, det får tiden vise;)

    God søndagskveld;)
    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Eg har (sjølvsagt) ein pakke fiken i matboda, så dette må prøvast!

    SvarSlett
  4. mmmm - det så godt ut! Du har vel bakt de gode rundtstykkene også tenker jeg! Jeg lagde rabarbrasyltetøy med jordbær, men må kanskje prøve med fiken også! Rabarbraen er jo snart klar for høsting for tredje gang!
    Ha en fortsatt god søndagskveld Anne-Mari :)

    SvarSlett
  5. Vi hadde rabarbra i hagen heilt fram til i forfjor. Da var de plutselig borte.
    Men jeg har sett noen litt lenger opp i bakken som har en imponerende samling,
    kanskje jeg må snike meg opp på slang;)

    Det hørtes og så godt ut, jeg noterer meg oppskriften til senere og takker for at du deler:)
    Fin uke til deg
    og god klem:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for fin kommentar på bloggen min! Sylta di ser kjempegod ut. Artig at du skriver "sylte". Et godt Møre-ord.

    Ønsker deg en strålende mandag!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.