fredag 9. november 2012

Gi bort - Vinn pynt til jul

Jula nærmar seg og eg har lyst
til å gi bort ein liten ting til dokke som besøker bloggen min.
Frå eg starta å blogge for vel eit år sidan og til no
har det vore over 28.000 besøk på bloggen!!
Eg blir både audmjuk og glad, og
vil takke for alle gode ord og tankar
både skrifleg og munnleg.

I samarbeid med den tradisjonsrike og fine butikken
PF Waage
som du finn
HER og
kan 5 av dokke vinne flott julepynt.



Frå Rosendahl, 3 stk
Karen Blixen`Jul

Og frå Jette Frölich, 2 stk
4 miniatyrhjerter

Reglane er:

1 lodd for kommentar til dette innlegget
1 lodd for å bli følgar eller allereie er følgar til bloggen min
2 lodd for å legge link til dette innlegget på bloggen din
Bruk det øverste bildet
2 lodd for å følge PF Waage på facebook,
trykk på link lenger oppe på sida
2 lodd for å legge til bloggen min i blogglista di

Det er muleg å ta totalt 8 lodd.
Skriv i kommentarfeltet kor mange lodd du tek.

Du treng ikkje å ha blogg for å ta del, men hugs
å skrive e-postadressa di så eg kan finne deg om du vinn :)

Det blir trekning fredag 9. desember om kvelden,
og kunngjering om kven som har vunne laurdag 10.
Og julepynten vil forhåpentleg kome fram til jul.

Lukke til ! 

Med ynskje om ei god helg til alle !
Klem frå Anne-Mari


90 kommentarer:

  1. Joho - førstemann ;) tar 4 lodd eg - og kryssa fingrane :) første givekk eg er med på på leeeenge ;) men din kan eg ikkje gå glipp av! Er ikkje så flink å kommentere for tida - men les dei fleste innlegga dine <3 ha ei super førjulstid :) stor klem :)

    SvarSlett
  2. Heisann
    Vil gjerne bli med jeg :)
    Følger og kommenterer.

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Så spennende!:)Et lodd for følger, og ett for kommentar fra meg!:)God lørdag,Anne Mari!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  4. Då er eg klar for å gjere noko eg ikkje har gjort før, og legg inn "bestilling" på 4 lodd :-)
    God helg til deg og Ottar.

    Helsing Bente B.

    SvarSlett
  5. Hei.
    No skal eg gjere noko eg ikkje har gjort før, og legg inn "bestilling" på fire lodd :-)
    God helg til deg og Ottar.

    SvarSlett
  6. Helsing Bente B. (gløymde det i farta)

    SvarSlett
  7. Kan det vere FB som tullar med meg, kommentaren låg der, no er den vekk, så då prøver eg igjen.
    Det vert 4 lodd på meg.
    Helsing Bente B.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med fine tall Anne-Mari, jeg er jo veldig glad i bloggen din og synes ikke det er særlig rart at mange er innom:)
    Jeg blir gjerne med å feire, nydelige premier:) Jeg er ikke på FB, men trekker de 6 andre loddene og krysser fingrene.

    Ha ei god helg kjære du,
    skal sende deg en mail om fonten.
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  9. Så koselig julepynt! 4 lodd for meg: Kommentar, følger og link på bloggen min.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Jeg kjenner godt til Gjøvik. Oppvokst på Toten ca 1 1/2 mil syd for Gjøvik.
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  10. Utrolig koselig blogg! Jeg trekker hele 6 lodd jeg da.
    Følger deg videre,og ønsker deg en fin lørdag fra Bergen :)

    SvarSlett
  11. Dette vil eg selvfølgelig være med på. Så flotte premiar.
    Då blir det 6 lodd på meg :))

    SvarSlett
  12. Kjære gode deg - vet du noe...nå leste jeg dette innlegget ditt, og skulle akkurat til å skrive at jeg er følger og jeg kommenterer, og tar to lodd - men hva tror du skjer? joda, jeg må selvsagt sjekke følgerlisten din for sikkerhets skyld - og hva ser jeg? jeg er ikke følger fra før. Og det må jeg si: DET er en stor feil fra min side. Jeg skulle vært følger for lenge siden, for jeg titter jo innom ofte her hos deg.
    Forresten leser blir det 4 lodd. Jeg slenger bloggen din på blogglisten din. Selvsagt. *riser på hodet av meg selv* God helg, fine deg! klem

    SvarSlett
  13. Blir gjerne med på trekningen av koselig julepynt! :-)
    2 lodd til meg! (Følger og kommentar) :-)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med fine tall.
    Flott give away. Eg vert gjerne med, og tar 6 lodd. (Facebook har eg nesten kutta heilt ut)

    SvarSlett
  15. Eg kommenterar
    Eg fyl deg
    Eg har deg i Bloggrullen :-)

    Trur det vert 4 lodd på meg?

    God helg klem

    SvarSlett
  16. Hei, så fine premier da, jeg smeller til med 8 lodd jeg. Haha morsomt, før jeg gikk inn på denne give awayen tenkte jeg at nå må jeg jammen legge amo i bloggrollen.

    Fiiin søndag til deg. :)

    Klemmer

    SvarSlett
  17. Ja dette vil jeg være med på.
    Kommentarere, legger deg til i blogglisten,
    og skal se om jeg ikke får til et innlegg.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  18. Hei på deg :) Lenge sidan eg sist har vore i bloggemodus ;)
    Treet med hjerter på er frå Tivoli, ja København er nok byen i mitt hjerte :) Uansett årstid :)

    Tar tre lodd hos deg eg trur eg det blir :)

    Fortsatt fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  19. Heisann.
    Så fin blogg jeg fant her:-) og jeg vil svært gjerne være med å reklamere for din give away. Har linket til min blogg, og satser derfor på at 3 lodd vil hjelpe meg til å vinne flott julepynt.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  20. Eg har no gjort alt, men slit med å få kopiert bildet! Så då vert det berre link ...

    SvarSlett
  21. Hei Anne-Mari
    Jeg har hatt det utrolig koselig i helga;) De flinke damene som arrangerer julemarked har solgt unna massevis av mine ting. Over all forventning. Har igjen strikkepinne etui;))
    Jeg har kost meg på besøk hos søsteren min. Truffet tantebarna mine og de søte små barnebarna hennes.
    Bare kos;))
    Å ja, jeg vil ha lodd. (sitter på lånt pc, så jeg får ikke linket bilde)Kommer tilbake til det når jeg kommer meg hjem;))

    Ha en fin kveld og god ukestart;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  22. Hei Anne-Mari!
    Jeg er ikke sikker på hvor mange lodd jeg får... ble litt forvirra (ikke helt uvanlig... )
    Men det blir da:
    1 for å kommentere
    1 for å følge deg
    og så har jeg deg allerede på blogglista mi - skjønte ikke forskjellen på å følge deg og å ha deg der (der harru meg som døm sier her i Østfold!)
    Så spørsmålet blir da: Blir det 2 lodd eller 4? Regn ut du vær så snill :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  23. Hm..det blir vel seks lodd på meg det da.. Kommentar, følger, bloggliste og link. :-)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med kjempemange besøk! Imponerende! Klart jeg vil være med på "giborten" din. Jeg kan ikke la sjansen til å vinne så fine premier gå fra meg og tar fire lodd.

    Ønsker deg ei fin ny uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  25. Hei! Flotte premier! Jeg trekker 3 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  26. Hei på deg :))
    Klart jeg blir med ,kjempeflott PREMIE :))
    2 lodd tar jeg!
    Kommentar og følger :)

    Klem Bente

    Ps.Kjekt du ble med på min hurtig trekning :)

    SvarSlett
  27. Jeg tar veldig gjerne ett lodd på den fine bloggen din.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  28. Takk for koselig kommentar inne hos meg. Jeg tar gjerne to lodd ! Ha en god natt ! Klem

    SvarSlett
  29. Prøver vinnerlykken med ett lodd! mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Hei:))
    Takk for alle hyggelige kommentarer hos meg:))
    Kjempefin blogg du har:))
    Jeg deltar med 4 lodd!!
    Masse lykke til med ditt 2 bloggår!!:))
    Ønsker deg ei fin uke!! Klems:)

    SvarSlett
  31. Prøver meg med 1 lodd jeg også! :)

    Klem fra Charlotte
    (ceejay85@live.no)

    SvarSlett
  32. ღ Blir gjerne med og tar 4 lodd ღ
    ღ masse fint av julepynt her ღ

    Så krysser fingrene ღ

    Ønsker deg og dine en fin november månede ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com ღ

    SvarSlett
  33. Nydelig premie,jeg vil gjerne være med!!
    Er ikke på f.b...., ja det går an:-)
    Tar 4 lodd!
    Klem♥

    SvarSlett
  34. Ønsker meg 1 vinnersjanse!

    Ha ei fin ny uke!

    Klem,

    SvarSlett
  35. Så flotte gaver, jeg vil gjerne være med.
    6 Lodd på meg.

    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med i trekningen! 2 lodd på meg! Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  37. Så flotte gaver du gir bort:) Jeg vil gjerne være med og deltar med 3 lodd:)

    Du får ha en fin-fin kveld!

    Henriette
    mynte@live.no

    SvarSlett
  38. Morsomt! Jeg prøver lykken med 3 lodd jeg :-)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  39. Jeg trekker fire lodd.
    Ida LInd
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  40. Jeg vil gjerne prøve lykken med 4 lodd :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  41. Jeg tar 4 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  42. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    --------> 6 lykkelodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  43. Å, så fine premier!
    Har vært opptatt med barnedåp og besøk, så nå gikk jeg nesten glipp av denne!
    Jeg er følger, har deg på bloggrollen og kommenterer.
    Hvor mange lodd blir det? 3?

    SvarSlett
  44. Hei igjen;)
    Da har jeg gjort alt;)
    8 lodd på meg!
    Så krysser jeg fingrene og håper;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  45. 4 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  46. Hei. Så utrolig artig. Jeg er med.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  47. Hei Anne-Mari :)
    Først og fremst: TUSEN TAKK til deg for alle hyggelige kommentarer i bloggen min, det varmer!
    Og her kan jeg nå få meg 4 lodd av deg ;) OG jeg håper virkelig jeg vinner noen av den flotte julepynten som du skal GI BORT....Krysser alt jeg har ;)
    Ha en super tirsdagskveld!

    Kle fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne være med ! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)

    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  49. 3 lodd tar jeg, hurra for giveaway;)
    ingvild2006(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  50. Så koselig premie :)

    Jeg blir med, tar 1 lodd.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  51. Trekker fire lodd.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  52. Veldig fin julepynt :)
    Jeg prøver meg med 1 lite lodd jeg :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  53. trekk eit lykkelodd :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  54. Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  55. Koselig julepynt, deltar med 4 lodd :-)
    Mvh Bente L
    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  56. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  57. Hei.

    3 lodd på meg. Lagt inn på bloggen min.
    http://craftbylene.blogspot.no/

    Lene

    SvarSlett
  58. 3 lodder på meg, har linket i bloggen min.
    Ønsker dere en fin uke :-)

    SvarSlett
  59. Jeg prøver lykken med 8 lodd. Følger deg, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/11/vinn-julepynt.html
    Du ligger i bloggrollen i Lykkelig med liten-bloggen min og følger allerede sponsoren din på Face.

    Krysser fingrene og ønsker deg fantastisk uke videre.

    Bli gjerne med på min giveaway også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  60. Hei hei
    Jeg trekker 6 lykkelodd jeg, og krysser fingrene for litt vinnerlykke :)

    Ønsker deg en fin uke videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  61. Prøver lykken med 4 lodd :)
    Følger Bloggen
    Liker PF Waage på FB
    & Kommentar ;)
    Kjempe fin julepynt,ønsker meg masse da
    mesteparten av min pynt er ødelagt.
    Har hatt fukt i kjellerboden,så det meste er ødelagt
    så blir masse nytt i år... Krysser fingrene og håper.
    Ønsker deg en superduper uke.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  62. heihei!

    2 lodd på meg:)
    virkelig skjønt julepynt!
    bettinaegeli@live.no

    SvarSlett
  63. For en utrolig koselig gi-bort!! Jeg prøver gjerne lykken med 3 lodd:)
    Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  64. 4 lodd. Alltid hyggelig med ny julepynt :)

    SvarSlett
  65. Hej!
    Fin giveaway! Jag är gärna med och tar 1 lott tack :)

    Trevlig kväll!

    minnapo1(at)gmail.com

    SvarSlett
  66. Vil gjerne være med, superkoselig premie.

    SvarSlett
  67. Hei Anne-Marie!

    Vi i Skien vil gjerne prøve og vinne ved det ene loddet.

    Hilsen Jørn og Mona,Røyskattveien 57,3741,Skien

    SvarSlett
  68. Så nydelige pynt! :) Prøver lykken med tre lodd.
    Vennlig hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  69. Hei! Jeg blir gjerne med og prøver vinnerlykken med 8 lodd:-) Koselig blogg du har:-) Ta gjerne turen inn til meg og bli med på min give away også. Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  70. Nydlege gåver! Eg trekkjer eit lodd:)

    SvarSlett
  71. For noen søte småting! Tar gjerne et lodd jeg også. :)

    SvarSlett
  72. For noen herlige gaver!:)
    Og gratulerer med så mange besøk :)
    Jeg skulle gjerne tatt 8 lodd, men klarer ikke å legge til flere blogger til blogglista mi i bloggen. (Hehe ble mye blogg det der )
    Så da tar jeg seks. Har kommentert, følger deg, har likt på facebook og du har link på den nye bloggen min :)

    Spennende :)

    SvarSlett
  73. hej..så fina saker. jag tar 3 lotter, länkar gör jag från min blogg.. ha en bra dag!/Christine

    SvarSlett
  74. Wow, godt jeg så dette;) tror sannelig det blir 4 lodd på meg, jeg kommenterer og følger og du ligger i lista mi:)

    SvarSlett
  75. Prøver lykken med 1 lodd.
    Nydelig julepynt.

    ESB

    SvarSlett
  76. Visst vill jag vara med o tar tre lotter .
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett
  77. Hei på deg.
    Da er jeg med på "Gi bort" hos deg, Og har jeg regnet rett så blir det 6 lodd på meg. Krysser fingrene for vinnerlykke.
    Klem fra Meg.

    SvarSlett
  78. Hei!
    Jeg satser for fullt og prøver lykken med 8 lodd:)

    SvarSlett
  79. Nydelig julepynt.jeg prøver lykken m 1 lodd

    SvarSlett
  80. Nydelig julepynt.jeg prøver lykken m 1 lodd

    SvarSlett
  81. 1 lodd på meg :-)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  82. Hiver meg med i siste liten og trekker 3 lodd :)
    Veldig fin premie!
    Ingrid

    SvarSlett
  83. Det var bra jeg så :))
    Blir med :))1 lodd
    Johooo

    Klem Bente

    SvarSlett
  84. Jeg tar 8 lodd, jeg.
    Om det da ikke er for sent :]
    Hilsen Anna Jenssen, anna.pinki@gmail.com

    SvarSlett
  85. Herlighet...dette har jeg ikke sett....1 min igjen og jeg trekker 4 lodd tror jeg...

    SvarSlett