fredag 1. mars 2013

Fiskemousse til helga ?


Dette er ein god  og enkel rett
som dei fleste likar.

Eg laga den til koldtbordet i barnedåpen
forrige helg, men gløymde 
å ta bilde før den
var begynt på.

400 gr torsk (utan bein), trekke i
1 ss salt pr. liter vatn
1 pk lys aspic laga i 4 dl av fiskekrafta, kjøl den ned.
Mos fisken med ein gaffel og bland med
3 dl lettrømme
1 pk ekte majones
Tilsett dette i aspicen og
2 - 3 ss sitronsaft.
Smak til med litt pepar om du vil.
Ha blandinga i ei form,
stå kjølig nokre timar.
Pynte med det du ynskjer.

Godt brød attåt.
God appetitt !

Tusen takk for alle fine gratulasjonshelsingane
eg fekk etter barnedåpen til 
barnebarnet vårt.
Det varma mitt hjarte ♥

Eg ynskjer deg 
God helg,
den første i mars 

Anne-Mari

15 kommentarer:

  1. Å! Det både så og hørtes godt ut :)
    Gratulerer på etterskudd... Bedre sent enn aldri ;)
    God helg ønske deg!!

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Bra du rakk å ta bilde før alt var borte;) Fiskemousse er jo bare deilig da. Pleier å ha reker i den jeg lager;)

    God helg til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Mhh så lekker - Kan jeg lage fiskemousse med frossen fisk også? Hilsen hjertelig Viola.

    SvarSlett
  4. Dette så veldig godt ut.
    Reker og ellers skalldyr "farlig" for meg
    Må holde meg borte fra alt slikt godt.
    Ønsker deg ei fin god helg.

    SvarSlett
  5. Naaaam!!Dette såg nauta godt ut..Svigermora mi lagar noko liknande av reker og crabst., og den er kjempe god.
    Ynskjer deg ei fin helg :)

    SvarSlett
  6. Dette må jo bli godt! Kanskje jeg prøver en dag...

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Jeg har litt problem med denne typen mat, tror jeg har hatt et ublidt møte med en cabaret en gang i tiden;) Men jeg liker godt fisk og kanskje det er på tide å prøve igjen? Gjemmer oppskriften din til en dag jeg føler meg modig;)

    Natta til deg, og du; tusen takk for kommentaren på innlegget i går - vit at den betydde mye for meg:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  8. Så lekkert det ser ut, smaker sikkert kjempegodt!
    Fortsatt god helg til deg! :-)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for det, det varmet!
    Jeg har ikke åpnet en blogg siden på høsten i fjor...
    Nå tenker jeg at jeg må skjerpe meg, for det er jo så givende å blogge med medsøstre...
    Det er ikke lett å legge ut hvordan man egentlig føler seg, men når det er gjort, så får man støtte, og innser at sånn er livet for alle i perioder.
    Jeg håper på å være tilbake på blogg nå, for det er jo en fin greie, og jeg elsker å kunne "være meg selv" som anonym...det har vel med sjenanse å gjøre...
    Ha en fin lørdag, kjære venn!
    Klem, M

    SvarSlett
  10. Takk for omsorg! ♥
    Det varmar!
    God helg!

    SvarSlett
  11. Hei, hei :)
    Den mousseen såg nydelig god ut. Fint med oppskrift...den var fristande å prøve.
    No har eg sett gjennom innlegga eg har gått glipp av. For ein fin barnedåp dåkke hadde stelt i stand. Flotte kaker og pynt av alt slag. Det var ei fin feiring for vesle Ella.
    Himmelske bildet ditt var kjempe fint. Dei flotte fargane.
    Håper du har det bra der utom tunellane.
    Ha fortsatt ei god helg, varm klem frå MarJE.

    SvarSlett
  12. Ser deilig ut dette :)

    God helg :)

    SvarSlett
  13. Denne oppskrifta har jeg kopiert og tar vare på.
    Ser fantastisk godt ut, og går ut fra at en kan bruke all slags fisk.

    Ha ei fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  14. Tusen takk for en flott oppskrift! Den skal testes!
    Søndagsklem til deg :)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.