fredag 10. mai 2013

Historia om Pi

Boka las eg for fleire år sidan.
Den gjorde sterkt inntrykk og har dukka oppatt
i minnet ofte.
For ei tid tilbake fekk eg nyss om at det
er laga film om historia.

Boka handlar om Pi som veks opp i ei dyrehagefamilie
i India. Midt på 1970 talet blir den politiske situasjonen slik at
familien valde å bryte opp og emigrere til Canada.
Dei har også med dyra.
Skipet forliste under overfarta og den seksten år gamle Pi
kom til seg sjøl i ein livbåt ilag med ein skada
sebra, ei hyene, ein orangutang og ein 
sjøsjuk bengalsk tiger.
Etter kort tid er det berre Pi og tigeren att på ei
dramatisk ferd som skal vare i 227 dagar.
Det blir ein maktkamp på liv og død, 
om dei to, kampen mot hai, slakting av havskilpadder, 
skaffe ferskvatn, kort sagt om å overleve.

 Rett og slett ei oppleving å lese !


Pi (Suraj Sharma) i stormande omstende i Historien om Pi 
(Foto: 20th Century Fox).

Ein forfattar besøker Pi i Canada for å få høyre historia hans.
Pi fortel om oppveksten sin i dyrehagen i India, og om 
reisa med dyra over havet.

Filmen bygg på ein heilt utruleg situasjon, og det er 
fantastisk spennande å sjå korleis Pi løyser problema som
naturleg nok oppstår.
Han må bruke all sin kløkt for å overleve,
sidan nokre av medpassasjerane om bord ser på han som mat....  
Filmen inneheld nokre av dei vakraste bilde du nokon gong har sett..
Ein fargerik dyrehage, eit dramatisk skipsforlis,
ein fantastisk stjernehimmel og andre syn som ikkje kan avslørast...  

Ei bok og ein film eg trygt
anbefaler.

Anne-Mari  
 







20 kommentarer:

  1. Kunne tenke meg å se denne filmen.
    Takk for omtale av bok/film. Høres spennende ut, og jeg har lest at filmen skal være vakker.
    Ha en fin fredag! :)

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Ja, den anbefales;)
    Den boka fikk jeg da jeg lå på Rikshospitalet og var nytransplantert. Så jeg har massevis av minner til den.

    Ønsker deg en fin helg på fjellet;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Hei Anne-Mari.
    Jeg har hørt at boka gir en større opplevelse en filmen, så jeg tenkte å få lest den før jeg ser filmen.

    God helg til deg også.
    (Bergenia kaller vi den stauden her)

    SvarSlett
  4. Jeg las også boka da den kom. Fantastisk historie. Jeg har ikke sett filmen enda.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Den filmen har eg nettopp sett. Og den var spesiell. Den holdt meg faktisk våken gjennom heile filmen. Eg pleier nemleg å sovne når eg ser film. ;-)

    SvarSlett
  6. Den filmen har jeg veldig lyst til å se! Det er ikke så ofte jeg leier film, men jeg skal holde utkikk etter denne!
    Ha ei fin helg- og takk for bok- og film-omtalen! :-)

    SvarSlett
  7. God anmeldelse. Nå fikk jeg lyst til å se filmen. D

    SvarSlett
  8. Har aldri lest boken. Filmen har jeg jo hørt om.
    Men etter å ha lest denne spennende omtalen, fikk jeg absolutt lyst til å se filmen!

    God helg.
    Vigdis

    SvarSlett
  9. Har lest boka for noen år siden, og kan godt tenke meg at filmen inneholder fantastiske scener! Men jeg er veldig redd for å få mine egne bilder i hodet ødelagt av andres. Slik er det alltid skummelt å se film basert på en bok man liker veldig godt, syns jeg.
    Men kanskje jeg ser den hvis anledningen byr seg, siden du anbefaler den :)

    SvarSlett
  10. Dette høres ut som en spennende opplevelse. Må bli i film versjon for min del..som ikke leser en eneste bok! :)

    SvarSlett
  11. Så fint med bokomtale! Alltid kjekt å høre andres anbefalinger.

    Riktig god helg! Regn her, så i kveld blir det strikking og Idol.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  12. Jeg har aldri sett filmen og heller aldri lest den, men kanskje nå :)

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett
  13. Jeg stod med filmen i hånden her om dagen, men satte den tilbake i hylla.... jeg må visst bare løpe og kjøpe, forstår jeg :)

    Takk for inspirerende info Anne-Mari

    SvarSlett
  14. Jeg leste boka da jeg var på ferie i Thailand. Den er fantastisk. Og passer godt på ferie med strand og sol og hav!
    Jeg gleder meg til å se filmen!

    Kos deg i våren.
    God klem herfra

    SvarSlett
  15. Gleder meg til å se denne filmen!

    Ha en herlig helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  16. Høyrest flott ut :)

    God helg :)

    SvarSlett
  17. Tusen takk - det høres ut storfin.
    Kansjke jeg kan se filmen.
    Fin helg deg og hjertelig hilsen fra meg.

    SvarSlett
  18. Har så lyst å se filmen men har bestemt meg for å lese boka først. Den står på lista - tl sommeren kanskje...
    Ønsker deg ei god ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett
  19. 11 åringen var med ein kamerat og så denne på kino tidlegare i vinter. Han likte den så godt, så når den nå kom på Altibox såg me den i lag heile familien. Det var ein flott film! Ønsker deg ei fin ny veke, klem Kjersti

    SvarSlett
  20. Flott film :)
    HA en vakker dag go en flott uke.
    Mormorklem :)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.