mandag 8. juli 2013

Postkjellaren


Sist søndag tok me turen til Bjørke
og besøkte Alva i 
Postkjellaren.
Klikk deg inn på den fine
bloggen ho har:

 HER

Det var nydeleg ver den dagen,
 bilde frå Hjørundfjorden 
skal eg vise i eit innlegg
seinare.

Skiltet viser vegen til 
Alva sin barndomsheim.

Bildet tok eg av motivet på handleposane,
 i kjellaren er det mykje interessant
å sjå.

Målet med turen var å få sjå meir av
  det fine handarbeidet Alva
 viser i bloggen sin.

Ho lagar mange flotte ting ved gjenbruk
av stoff.
Og det er spennande å sjå alt ho får ut av
for eksempel gardiner og dynetrekk i retrostoff.

 Artige puter i ein gamal koffert.

Nostalgi.
Barnevogna ho sjølv låg i som barn.

 Som overskrifta seier, var det
her postkontoret var i mange år fram til midt på 1990 talet.
Her kan me få innblikk i historia.

 Her var også telefon/telegrafstasjonen til 
den vart automatisert.
For meg som har levd ei stund var det artig
å sjå fleire generasjonar telefonapparat.
Spennande historie som det er viktig
å ta vare på og vise til dei 
som veks opp i dag 
og har telefonen i lomma...

Eg handla litt til barnebarna.
Fin kjole til 6 åringen som skal begynne
på skule til hausten.

Ein søt overall med pusekattar på til veslejenta.
Den passar når ho blir 1 år.

 Ein fin pose med motiv
av eit gamalt naust på Bjørke.
Mannen til Alva har tatt bildet.

Eg kunne ha handla mykje meir, her var så
utruleg mykje fint.
Det vart ikkje tatt bilde av kaka til kaffien,
men den smakte fortreffeleg !

Eg anbefaler deg som har høve til det,
å ta ein søndagstur til Bjørke
i sommar.
Ein vakker plass mellom fjord og fjell
og med ein spennande
Postkjellar å besøke !

Takk for meg Alva !

Helsing Anne-Mari



15 kommentarer:

  1. Kjære Anne-Mari!
    Tusen takk for eit meget hyggjeleg besøk!
    No vart eg veldig overraska:)) Tenk å få eit heilt innlegg då! Tusen, tusen takk for alle gode orda du skriv, snille deg:))
    Det var utruleg kjekt å treffe deg og verte betre kjent med deg! Me må absolutt treffast igjen!
    God klem i frå Alva:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt det såg ut! Takk for tipset :-)
    Nei, sjølve programmet fann ikkje eg heller diverre.

    Ha fin dag!
    Her bøttar det ned, akk ja.

    SvarSlett
  3. Dette så ut til å være et koselig sted!
    Mye nostalgi i hyllene her...og så fine plagg du har handlet til jentene dine :)

    Ha en fin tirsdag
    Klem klem!

    SvarSlett
  4. Hærlig;) Dette hadde nok vært plassen for meg!! Så mye fint;) Lekre ting du kjøpte med deg;)
    Så utrolig koselig med sånne butikker;)

    God julidag til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Dette var butikken for meg også! Så bra det finnes folk som kan skape sånt. Både de nydelige håndarbeidene, vite at ting blir brukt om igjen og gir oss et innblikk i en historie som med variasjoner finnes overalt. Takk for en fin reportasje, jeg skal straks gå til Alvas blogg!
    Ønsker deg fortsatt en deilig sommer.
    Vigdis

    SvarSlett
  6. Å der kunne jeg nok blitt en stund, så mye artig og lekkert.
    Det er så moro å gå i sånne butikker og bare se og få ideer.
    Ha en strålende sommerdag, Marit.

    SvarSlett
  7. Så masse fint og spennende det var der,skulle gjerne besøkt den plassen:)
    Forsatt fine sommer til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Her måtte det være utrolig spennende å se! Så mye fint!
    Kjempefine klær du kjøpte! Ja her blir småjentene fine!

    Måtte innom bloggen til Alva og så at hun må være litt av en kunstner!

    Takk for hilsen! -Margit-

    SvarSlett
  9. Åååå - der skulle jeg ha vøri.... kanskje en dag Anne-Mari, hvem vet?
    Klem!

    SvarSlett
  10. Ser veldig koseleg ut.
    Og eg noterer tipset til ein dag vi farter rundt på Møre :)

    SvarSlett
  11. Så mycket fina saker, vilken trevlig utflykt!

    SvarSlett
  12. Denne kjelleren kunne det vært morsomt å besøke! Mye nær historie og fine handarbeider.

    Nå er sommeren her. God temperatur, men det blåser en del og sola er litt av og på.

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei :))
    Dette var flott!!! For eit fint innlegg du har laga av besøket ditt hjå Alva i Postkjellaren. Ja, dette er ei flink dame og ho har mykje fint som ho har laga.Veldig kjekt med butikk og kombinasjonen historie frå svunne tider.
    Håper du held varmen i gråveret.
    Kveldshelsing frå MarJE.

    SvarSlett
  14. Noen er hakket mer kreativ enn andre du, og jeg ler meg virkelig imponere av de med fingerferdighet som dette!!! En plass en så absolutt skulle besøkt. Får se i bloggen nå da :-) Takker for tips.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.