torsdag 11. juni 2015

Rabarbrasyltetøy med fiken

Eg har fått ein del spørsmål om oppskrifta
til dette syltetøyet. 
Derfor legg eg ut på nytt innlegget frå 2012.
PS. syltetøyet blir også godt om du
skifta ut fiken med aprikoser.
Begge desse syltetøya passa perfekt
til ost av ulike slag.

-----

Svigerforeldra mine har i alle år laga
 Rabarbrasyltetøy på sin eigen måte.
Når helsa deira svikta synest eg det er viktig at me
i neste generasjon fører tradisjonen vidare.
 Oppskrifta var ikkje nedskriven så her var 
hugsen deira god å ha.

Eg gløymde å ta bilder undevegs...
Resultatet ser slik ut

Oppskrifta.
2 kg rabarbra i bitar (eg tok av ytste laget)
2 kg sukker over bitane,
ca. 12-15 tørka fiken i små bitar opp i blandinga.
dette skal stå til sukkeret er oppløyst, gjerne over natta.
Koke lenge...til sylta blir brunaktig på farge.
1 pk Certo syltepulver, måtte bruke litt ekstra sukker (ca 1 dl)
 (les framgongsmåte på posen) 



Dette blir ei haldbar sylte som smakar 
fortreffeleg ! 


I like  

  

14 kommentarer:

  1. mmmmm.... kanskje jeg prøver denne? Jeg har min favoritt som er rabarbra og jordbær :) Takk for tips! Har nok fått det før, men repriser er alltid kjekt! Ha en fin torsdag Anne-Mari og klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Sylt till ost är riktigt gott! Brukar köpa färdig sylt på burk men hemlagad är förstås mycket godare!
    Ha en fin dag! Här är det sommar idag!

    SvarSlett
  3. Må plukke rabarbra, skjønner jeg! Når regnet gir seg! Såg så fristende ut- nam, nam.

    SvarSlett
  4. Yes, I would love to try this rich jam !!

    SvarSlett
  5. Rabarbrasylte er nydelig.Har aldri smakt med fiken eller aprokos i
    så kanskje jeg må prøve dette. Skal tas inn en del nå å få laget til.
    Ønsker deg en fin dag! Klem fra Ella.

    SvarSlett
  6. Dette var ett innlegg som fristet! Kanskje jeg prøver dette? Jeg har jo litt rabarbra i hagen. ;) Takk for oppskriften. Koselig å kunne ta vare på sånne gamle tradisjoner og minner. :)
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  7. Ser prima ut den sylta di! Rabarbra trenger vel mye sukker til at jeg kan spise så mye av det, men har laga litt, og så ble det en rabarbrapai.
    Jubileet på Tingvoll ble en fin opplevelse. Vi var 28 i klassen, 4 var gått bort og 11 møtte, og vi fant tonen med en gang. Kanskje det blir et nytt møte om 5 år? Vi kan i alle fall ikke vente i 25 år.

    Regnværshilsen fra Ingunn.

    SvarSlett
  8. Mums vad gott, detta skulle jag inte tacka nej till;-)

    SvarSlett
  9. Du frestar du med dina smakliga bilder !! Rabarber såå gott. Maken gjorde nyligen rabarbersaft och jag minns barndomens goda rabarerkräm. Gudagott ;-)

    SvarSlett
  10. Såg herlig ut!
    Trur vi må flytte på rabarbraen vår.
    Den vil ikkje gro.

    God helg! :-)

    SvarSlett
  11. Mmmmm....trur eg må prøve denne versjonene også, elskar fikenmarmelade så denne vil nok også falle i smak:) Problemet er berre at eg har ikkje rabarbra sjølv og må tigge hos andre. Har prøvd å få det til å vekse i hagen min men det har ikkje lukkast endå! Men trur eg må prøve igjen.
    Ha ein så fin dag som mulig i øs pøs regnet! Fint innever i allefall!
    Klem frå Alva.

    SvarSlett
  12. Eg er ikke den som spiser så mye syltetøy,
    men dette kunne jeg godt tenkt meg å smake på.
    Spørs om jeg ikek må prøve å lage det en dag.
    Rabarbra er det jo mer enn nok av ute nå.
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  13. Det där ser riktigt gott ur. Mums

    SvarSlett
  14. Yummy...it looks delicious!!! I like rhubarb jam very much :)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.