fredag 10. mars 2017

Vinnarlukke


Tenk å vere så heldig å vinne
det flotte slumreteppet 
ga vekk.

Spennande å opne pakken.

Nydeleg teppe,
fargane kjem ikkje heilt til sin rett på bildet.

Det skal bli deilig å ta i bruk teppet
hekla i Alpakka og ullgarn.
Eg er nokså frostig av meg og
bruka ofte teppe/sjal over skuldrane
når eg sit i sofaen
så dette passa midt i blinken ♥

Tusen hjarteleg takk Marianne !

I tillegg til bloggen
har ho også ein
kreativ og spennande
Instagramkonto: @husetikrysset
og Facebookkonto: Marianne`s lille rom

Stikk ein tur innom henne !







13 kommentarer:

  1. Å, så koselig at du ble så glad for teppet! :-)
    jeg håper du får mye varme og glede av det! :-)
    Og tusen takk for råflott reklame. <3
    Riktig god helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Ggratulerer! Litt av ein gevinst!

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Dette unner jeg deg virkelig! Et hekla ullpledd er gull verdt til middagsluren.
    Jeg ble ferdig med et par mønstervotter i kveld. Kommer på bloggen etterhvert. Ellers er krystallsyken på besøk igjen. Gleder meg over at øvelsene hjelper.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gevinsten. Noen ganger skal man ha som fortjent. God helg.

    SvarSlett
  5. For et vakkert pledd. Snakker om heldiggris! Nydelige indigo (blå-lilla) fargenyanser, med litt sart rosa. Jeg elsker indigo. Indigo styrker intuisjon, og kan trekke deg inn i ukjente rom i sinnet. Kos deg med pleddet! Nyt det og en fin helg! Hilsen fra Tove/fargeneforteller.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flott gevinst:-) God helg!

    SvarSlett
  7. Du store min så heldig du er! Kos deg med gevinsten din, god lørdagskveld!

    SvarSlett
  8. Deilig pledd. Gratulere. Så vakker at du vant :-))
    Hilsen og klem fra Viola

    SvarSlett
  9. wow --- kor heldige du er lell ;)

    nyt det

    monikaklemma

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Det så deilig ut :)

    SvarSlett
  11. Lykken står den kjekke bi?! Gratulerer ;-D Og god ny uke!

    SvarSlett
  12. Så heldig du var. Gratulerer med fin gevinst. Nydelig teppe i fine farger. Kos deg med det!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.