torsdag 22. juni 2017

Bienes historie


Bienes historie 
av Maja Lunde
er ei fengslande bok
 om tre familiehistorier vevd inn i kvarandre,
om foreldre og barn, om menneska si sårbarheit
og ei heilt spesiell bikube.

Før eg var ferdig med lesing av boka
oppdaga eg ein interessant artikkel om
Bifolkets univers i lokalavisa Vestlandsnytt
(avisa er dessverre ikkje på nett)
Det var eit fint intervju med birøktar Vidar Kalland og
nybegynnaren Are Grimstad.
Dei fortel at det er stor interesse for 
å drive birøkt her på Sunnmøre.
Møre og Romsdal er einaste regionen som
ikkje opplever utbreidd biedød.
 Den frykta Varroa-midden har spreidd seg over
heile verda og vart påvist i Noreg i 1993,
men Møre og Romsdal har gått klar.

"Naturen er avhengig av biene.
Visst pollineringa
stoppar opp, har vi ikkje lenger mat "
seier dei.

”Om biene skulle døy ut, ville menneska 
ikkje ha meir enn fire år att å leve”,
 sa Albert Einstein 
då han innsåg kor avgjerande bestøvinga til insekta er
 for naturen og menneska."  


Eg vil anbefale deg å
 lese denne boka.








5 kommentarer:

  1. Hello, thanks for sharing your review. The bees are very important and we need to save them. Happy Thursday, enjoy your day and weekend!

    SvarSlett
  2. Denne boken ligger klar for esing her hos meg :-)) God helg!

    SvarSlett
  3. Ja, det er viktig å ta vare på insektene. Prøver å ha blomster i hagen som biene tiltrekkes av, men kan sikkert bli enda flinkere.

    Ha en super St.Hanshelg!

    Irene

    SvarSlett
  4. Jeg leste denne boken for en god stund siden og synes den var både viktig og spennende.
    Biene må vi ta vare på! Hilsen Tove

    SvarSlett
  5. Viktig og spennande oppsummerer godt;-)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.