tirsdag 13. juni 2017

Skilt


Ordet denne veke er 
Skylt - Sign

Sist helg var me i Oslo.
Det regna, men er ein i hovudstaden
MÅ ein vandre rundt på
oppdagingsferd,
uansett ver.

Tur på Langkaia på vestsida av Bjørvika
ga oss forskjelleg å sjå.
Naustet skal eg 
skrive om seinare.

I dag vil eg vise noko som me 
opplevde som ein 
kuriositet.

Vis a vis Operaen 
låg ein spennande "farkost"

Då me kom nærmare fekk me sjå skiltet

 NOK 100,-
Sauna
"DROP IN "
Kl 20,00 - 22,00

Morsomt tilbod om badstue
med fantastisk 
utsikt mot Operahuset.





Sjå fleire innlegg med skilt her:






20 kommentarer:

  1. Så vackert operahuset är!Spännande skylt, undrar vad du skulle få för 100 NOK om du "droppade in"!

    SvarSlett
  2. Det må jeg si ... kommer troligvis till Oslo i august og da vil det blir en tur dit :-)
    Flott skilt!

    SvarSlett
  3. Haha...en bastuflotte i stan. Ja, det funkar säkert.
    Ser att det byggs för fullt i Oslo också med alla byggkranar i bakgrunden. Fina färger i bilderna och byggkranarna gör sig bra till de mörka molnen på himlen. Bilderna blev spännande tack vare regnet, än om det varit en solig dag.

    SvarSlett
  4. ... og bade i Oslofjorden :-))
    Jeg håper snart jeg er der igjen. Og det er så mye å se nye vis a vis fantastisk operahuset.
    Jeg ser frem til å se mer av din Oslo turen. God uke fortsatt kjære Anne-Mari. Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Ja, det var morsomt. Ikke ofte man får oppleve sånne tilbud:) Ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. Inte dumt med den utsikten ;) Intressant idé! En bra tolkning!

    SvarSlett
  7. Det var ngt nytt - drop-in-bastu....
    Och utsikten kan man inte klaga på heller.
    Undrar om dom har kö?
    Kul fångat av dig!

    SvarSlett
  8. Hahaha! Snacka om total kulturkrock här - bastun mot det magnifika operahuset. Sådana vyer gillar jag skarpt:-)

    PS Kul att Norge och Sverige spelade 1-1 ikväll. Norge var dock det helt klart bättre laget och borde ha vunnit tycker jag. DS.

    SvarSlett
  9. Artig! Badstu midt i Oslo. Også drop in, da. Trenger ikke planlegge, stikk innom når/om det passer. Nordlendingen i meg tenker at står det et skilt med DROP IN på kaikanten, så kan det kanskje oppsettes med "Hopp på havet"...??? ;-)

    SvarSlett
  10. Vad trevligt med ett besök o Oslo. Och fint med denne bastuflotte med sin skylt och floten har så vacker utsikt och läge.

    SvarSlett
  11. Hello, Pretty views. The opera house is beautiful. The sauna is an odd offering in this place? Happy Wednesday, enjoy your day!

    SvarSlett
  12. Jag skulle inte tveka att få bada bastu/sauna i Oslo för 100 nok. Kul sak!

    SvarSlett
  13. Heisann! Moro med slike overraskelser. Du har jo litt lang vei til hovedstaden. Å ta bastu sto vel ikke på programmet! Jeg drar innover på fredag for gamle sommervenninnner-treff og setter også av 2. juli, Rosens dag, da jeg håper å treffe noen havebloggere. Villrose tar et initiativ til å holde av et bord for oss... Ha en nydelig kveld ;:OD)

    SvarSlett
  14. Spännande! Att hoppa i vattnet efter bastubadet.

    SvarSlett
  15. I love the stormy sky you managed to capture.

    SvarSlett
  16. Där har en fiffig person kommit på ett kul sätt att tjäna några kronor med en bastu mitt i stan :). Kul ide och en väldigt kontrast mot det vackra, moderna operahuset.

    SvarSlett
  17. Så artig, da!

    Ønsker en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  18. Så artig! Snakk om å være kreativ, hehe. Du prøvde den ikke vel?

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem Irene

    SvarSlett
  19. Det er ikke så ofte jeg er inne i sentrum, og denne har jeg ikke sett. Undrer meg på hvor mange som våger seg inn dit?
    Synd at jeg ikke fikk hilst på deg da du var i Oslo. Du hadde det sikkert hyggelig. Hilsen fra Tove

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.