tirsdag 6. juni 2017

Svinviks Arboret


Eit av måla med turen til
Sunndalsøra var å køyre
til Todalen og besøke
Svinvik Arboret
som blant anna er kjent for
si store samling av 
Rhododendron


Det var ein fuktig dag med skodde
og duskregn,
men det gjorde ingen ting

Lang vegen inn til området.

Under ser du nærbilde av ein blome
i den vakre "hekken"



Husa på garden

Det er mange trapper mellom
nivåa i hagen

Her kan ein kvile medan ein bruka sansane


Eit knippe av kvite Rhododendron






Vakre med vassdropar






Namn på dei ulike Rhododendron 
ga eg opp å finne,
hadde nok med å halde styr på kamera med ulike linser
og mobiltelefon hehehe..

Teppe av  avblomstra kronblad i
trappene og terrenget



Ved løa sto denne Rhododendronen
med dei vakre blomane



Vandring i Svinvik Arboret vil eg
anbefale på det varmaste.
Det angar og lyser mot deg frå alle kantar.
Men du må skunde deg visst du vil nå 
Rhododendronsesongen
den er berre mai, juni...

NB. Det blir fleire innlegg frå turen til
Sunndalsøra på Nordmøre,
Desse har eg skrive hittil:

HerHerHer



6 kommentarer:

  1. Der har jeg også vært..for et par år siden. En fantastisk samling av rhodedendron. Jeg ble så facinert, og det var så fint. Og i tillegg hadde de utrolig deilige sveler på kefeen der.. Jeg sier som deg; dette kan virkelig anbefales. (Vi var der en reinværsdag i juli, og det blomstret enda, da.) Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Et helt utrolig vakkert sted - og fantastiske blomster i et vell av farger. Der skulle jeg gjerne vært - men dessverre, det er litt for langt unna!
    Et fargerikt og vakkert innlegg - det er ikke innlegget mitt i dag, men du må ta en titt. For du er antagelig enig i det som står der!
    Beste hilsener fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  3. Åh, der skulle jeg nok ha vært, ja. Så flott blomstring :)

    SvarSlett
  4. Herlig og med ekte Bergensvær :-)) Fin uke!

    SvarSlett
  5. Hei!
    For en flott plass...var der for mange år siden.

    Ha en fin helg.

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  6. Så nydelig sted, og flotte Rhodondendron med vanndråper. Ha en fin helg!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.