torsdag 1. juni 2017

Vangsgutane



Turen på Nordmøre hadde mange
opplevingar.
For mannen min var turen gjennom
Todalen spesiell.
Han sikrar seg juleheftet Vangsgutane kvart år
og var spent på om han kunne finne 
spor etter dei og garden Breiset
sjølv om han veit at alt er oppdikta.
Det var stort for han då han
fann statua over
Steinar og Kåre 
og forfattaren Leif Halse
som står ved skulen.



Steinar Vangen


Kåre Vangen


Leif Halse, forfattaren


Vel heimattkomen har han leita fram
eitt av dei mange julehefta.
Her ser me Larris med hunden Troll, Kåre og Steinar
med mor Sigrid, oksen Peik og katten Mons








8 kommentarer:

  1. Trivelig lesing og flotte bilder.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så enig med mannen din! Har gode minner om Vangsgutane. Fast julehefte da vi var små. Husker spesielt en episode der guttene skulle på skitur. Larris tok fram nista si straks han hadde kommet over skigarden, og forfatteren kommenterte: " Ein kan like godt ha maten i magesekken som i ryggsekken", seier Larris og skrattar høgt. Det er vel dette vi kan kalle lun humor.
    Her er det pause i helgavasken. Frisør i morgen, og da kan resten av dagen bli blott til lyst.

    Riktig god pinsehelg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Heisann, artig med slike minner, jeg har stor sans for å lete opp steder som dette! Og du er hjertelig velkommen til Gamlebyen. Tove, Randi og jeg skal møtes neste fredag, så etter det kan jeg legge ut noen sightseeingbilder som kan friste... Natta ;:OD)

    SvarSlett
  4. Dette kjenner ikke jeg til, men likevel syns jeg det hørtes artig ut!

    Ha en fin pinse! Klem I :)

    SvarSlett
  5. Så artig at dere fant statuene ved skolen! Ja, Vangsgutane var fast lesing i min barndom. Mor og far kjente Halse, som var innom hjemme husker jeg.

    SvarSlett
  6. Klart dette var spennende for mannen din! Vil tro at han ble litt rørt.
    God pinsehelg ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  7. Artig. min mann må alltid ha det bladetr også. Fint på Nordmøre.
    God pinse.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.